Tuğba

Tuğba
@YTugba07
Gülümsüyorum; içinde biraz umut, biraz kırgınlık saklı..
Kitapta durduğu gibi dursa ..
Bir taraftan çocuklarımızı ergenlikte geçirdikleri tüm değişimlerle birlikte sevmekte ısrar edeceğiz, bir taraftan da onlara makul sınırlar koyup, sorumluluk almalarına yardım­cı olacağız.
Alıntı
Sad isimli okura yanıt verildi
Tuğba
Esra ahaha çok tatlısınız 😅😅 ne kadar tanıdıksınız
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... Çünkü İslami bilgi sistematiğinde bir âlimin sözü bağlayıcı değildir. Zira hiç bir âlim hatasız değildir. Hata , yanılma ve günahtan masum olmak sadece Hz. Muhammed'e (a.s) nispet edilmiştir .
Sayfa 153·Kitabı okudu
Din
Fahrettin Koçal isimli okura yanıt verildi
Tuğba
O zaman sorun yok diye düşünüyorum, paragrafi doğru okuduğumuz takdirde lafın düzgün anlaşılabilicegini düşünüyorum.
... Çünkü İslami bilgi sistematiğinde bir âlimin sözü bağlayıcı değildir. Zira hiç bir âlim hatasız değildir. Hata , yanılma ve günahtan masum olmak sadece Hz. Muhammed'e (a.s) nispet edilmiştir .
Sayfa 153·Kitabı okudu
Din
Fahrettin Koçal isimli okura yanıt verildi
Tuğba
Alimlerin hepsi kimi baz alır ? Tek hatasız kabul ettiğimiz Peygamberimizdir, bunun üstüne lafımız var mı ?
... Çünkü İslami bilgi sistematiğinde bir âlimin sözü bağlayıcı değildir. Zira hiç bir âlim hatasız değildir. Hata , yanılma ve günahtan masum olmak sadece Hz. Muhammed'e (a.s) nispet edilmiştir .
Sayfa 153·Kitabı okudu
Din
Fahrettin Koçal isimli okura yanıt verildi
Tuğba
Burada kimseyi dikkate almayın mi yazıyor ??
Bunu neden yaparlar ve ne elde ederler?
Bazı insanlar hep negatif bakıyor. Biri bir işe girer “kesin torpille girmiştir” der. Biri ferrariye biner “kesin çalmıştır” der. Güzel bir kadın öyle çok da yakışıklı olmayan biriyle evlenir “kesin parası için evlenmiştir” der. Olum size ne lan? Herkesin her şeyinin olması sizden ne götürüyor? Sahibi olmadığınız şeylerin hasetçisi olarak neden kendinizi dert sahibi ediyorsunuz? Deyin ki “herkesin her şeyi olsun, herkes mutlu olsun.” Çok bir şey sahibi olmasanız da bu bakış açısıyla her zaman mutlu olursunuz. Şimdi bana da “kesin verdiği örneklerden birine cevap olarak bunu yazdı” diyenler olacaktır. Valla öyle kafama esti de yazdım. Kafana takma sen kardeşim 😃
İrem isimli okura yanıt verildi
Tuğba
Maalesef bu yoruma katılmıyorum, bu ülkede çok kitap okuyup haddini bilmeyen aksine insanlara yukarıdan bakan tipler de çok fazla