Tuğba

Tuğba
@YTugba07
Gülümsüyorum; içinde biraz umut, biraz kırgınlık saklı..
..Dostoyevski , insanın mutlu olduğunu bilmediği için mutsuz olduğunu, tek sebebin bu olduğunu söyler.
Sayfa 178·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Sözler, gerektiğinde bizleri bulur.
Sayfa 168·Kitabı okudu
Alıntı
..birinin elini tutarken onun öldüğünü hissetmek tuhaf bir duygu.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Alıntı
.. Mutluluk kısa sürer, tıpkı o bahar açıp solan nergisler ve fulyalar gibi. Hüzün, her şeyi boğan ve babamın onlardan kurtuluş yok dediği inatçı otlar gibi uzun süre kalır.
Sayfa 92·Kitabı okudu
Alıntı
"yaşayanlar ölülerin gözlerini kapatır, ölüler yaşayanların gözlerini açar ."
Sayfa 89·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam