Evet gayet güzeldi aşkın içindeki masumluğuda şehvetide ayrı ayrı anlatmış.kitapdan bahsetmek gerekirse sıkıcı ve monoton bir hayatı olan erika'nın
Karşısına çıkan genç ve yetenekli sanatçıya aşık olması ve bugüne kadar yaşamadığı veya yaşayamadığı bu duygular karşısındaki şaşkınlık ve hayreti anlatılmakta ancak bununla birlikte aşkın kaçınılmazı olan şehvetli yolculuklarında adamın içindeki şehvet kadının masum hisleriyle çatışması
Yüzünden kadınla ayrı kalmaları adamla konuşmadıkları haftalar aşkın ihtiyaç duyduğu şehvet ve hâzzın isteğiyle yanıp tutuşuyor ve bunun ne kadar gerekli olduğunu görüyor ama ona tekrar dönemeyecekti belkide dönmekte istemiyordu "parmakları piyonanın üzerine yerleştirdi tekrar ve unutulmuş aşk şarkısının ezgilerini aramaya döndü"
Buda benim en çok düşündüğüm dizelerden biri oldu
Çok beğendim her hikayesi farklı bir ders veriyor hayatla ilgili başkaları tarafındanda okunmasını isterim ahlâk ve terbiye arttırıcı bir kitap bu kitabı okuduktan sonra çoğu hâl ve hareketlerinize dikkat edeceğinizi söylemeliyim
Seni onlardan koruyor ve onlara teslim etmiyorum
Şimdiye kadar senin adına bir kez bile karar vermedim ancak şimdi seni korumak için senin adına karar veriyorum ve seni onlara vermiyorum