Senden uzağa mı sana doğru mu gidiyorum?
Bilemem…
Bir telaş alır beni.
Korkarım yaklaşmaya çalıştıkça
Mesafeler uzar diye
Karanlıklar düşlerimi bozar diye
Korkarım söyleyemem…
Şimdi açsam pencereyi beklesem.
Sen gelsen, olmaz ya hani geliversen.
Hiçbir şey sormasan,
Hiçbir şey söylemesem,
Sussan,
Sussam,
Sussak…
Susuşların anlattıklarını dinlesek.
Cemal Süreya