AYSUN

AYSUN
Benim en güzel yanım, Varto'ya ait oluşum
"sana yapılan sana değil, yapanın kaderine yazıldı” cümlesinin verdiği rahatlık..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne güzel söylemiş Ferhat Merde…
Konuşursam sesim gür çıkar, korkarım… beni dinleyen kulakları keserler diye. Çünkü beni yalan duvarlarına çarpan insandır. Cenneti hayal ederim, içinde yaşamaya korkarım; çünkü hayallerimi kâbusa çevirecek olan yine insandır. Özgür bir güvercin gibi kendi vatanımda uçmaktan korkarım; çünkü beni gökyüzünden yere indirecek olan da insandır...
Fars masalları şöyle başlarmış: ​Yekî bûd, yekî nebûd, gayr ez Huda hiç kes nebûd. ​Biri vardı, biri yoktu, Allah'tan başka hiç kimse yoktu.
​"Ger agir di dilê te de naşewite, şîret dan hêsan e." Ateş senin bağrında yanmıyorsa, nasihat vermek kolaydır.
“İki dil, tek yara; iki ses, tek sessizlik… köklerimin sesine karıştığım bir konserdeyim. Beni bu denli köklerime götüren bu konser, kimliğimin gururunu, yasaklanan dilimin güzelliğini ve acılarımı çok derinden hissettirdi. Anladım ki insan, başkasının toprağında kök salamadığı gibi kendi rengiyle yaşamadıkça eksik kalan bir varlıktır.”