Belki hayatımın en güzel yaşlarındayım. Belki bu gece sonum ya da yarın yeni bir başlangıcın başındayım. Bilmiyorum.Bildiğim birşey varsa o da yorgunluğum. Artık ayaklarım gitmiyor sevdalara, gözlerim parlamıyor gözlere dalınca. En güzel yaşlarımda en bitkin duygularlayım.Yarına merhaba ama bu gece biraz yılgınım..