Dinler konusunda tartışmaya girmemeye çok özen gösteririm çünkü ne söylersen söyle karşıda ki kişi senin onun kutsalına saldırdığını düşünecek ve ona göre davranacak.
Bir şeyin içine doğmak aidiyet hissetmek için yeterli değildir, kendi seçimlerim sonucu olması gerekmektedir ait hissedebilmek icin. 'kendi dini' 'kendi ideolojisi' vb şeyler gibi kavramlarla dayatma yapmak net istismardır bırakın da biz karar verelim.