“Akıl çağıydı, budalalık çağıydı da. İnanç çağıydı aynı zamanda inkar çağıydı da. Bir taraftan aydınlık bir taraftan karanlık mevsim yaşanıyordu. Umudun baharıydı, yeisin kışı. Her şeyimiz vardı ama hiç bir şeyimiz yoktu. Hepimiz doğruca cennete gidiyorduk ama hepimiz cehenneme de gidiyorduk.”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
...Doğulu toplumlarda yalnızca bir kişinin -hükümdarın- özgür bir birey olduğu fikriyle ilintilidir. Bu kişi dışındaki herkes özgürlükten hepten yoksundur; çünkü iradelerini reise, lama rahibi, imparator, firavun ya da despot ne şekilde adlandırılıyorsa ona teslim etmeleri gerekmektedir.