Bağırıp gülüşüyorlardı ama ben orada da yalnızdım. Ne içimdekileri anlatacak birini buldum, ne hissettiklerimi, ne hüzünlerimi, ne de içimdeki yükü hafifletecek bir söz...
Yoktu kimse o kalabalığın içinde. Beni anlayacak hiç kimse yoktu. Bana yardımı dokunacak hiç kimse yoktu.