Yağmur

Yağmur
@Yagmi
all we are dust in the wind

Yağmur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·198 syf.·
36 günde okudu
·
2021 2. kitabı
J. D. Salinger
6.3/10 · 71,2bin okunma
Reklam
Sakın kimseye bir şey anlatmayın. Herkesi özlemeye başlıyorsunuz sonra.
Tek başına olmak hoştu, çünkü tek başınalık, olmasa mümkün olmayacak keşifleri beraberinde getiriyordu.
İnsan uzun zaman imkansızı düşünür, düşünür, ta ki bir gün dile getirecek hale gelene kadar.
Kendimi artık harcamayacağıma defalarca karar vermiştim, ama sonra yine de her şey başka türlü olmuştu.
Reklam