Yağmur

Yağmur
@Yagmi
all we are dust in the wind
Ben kendim, hayat dedikleri şeye karşı pek kusurlu bir yetenek sahibiydim.
Reklam
Bu manzara alabildiğine hoşuma gittiği halde göğsümde bir sızı hissediyordum. Çünkü güzelliğin acayip tarafı, insanın onu sadece seyredebilmesidir. Bir tarafını alıp evine götüremez veya küçük bir parçasını özel bir yerde saklayamaz. İnsan güzelliğe ancak hep bakar durur, fazlasını elde edemez. Uzun uzun baktıktan sonra yoluna devam etmek zorundadır.

Yağmur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·382 syf.·
14 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Ahmet Hamdi Tanpınar
8.2/10 · 53bin okunma
Fakat arada bu uçurum daima kalacaktı. Ara sıra onun üstünden ellerimiz birbirine uzanacak, sonra ben küskün, o ümitli kendi dünyalarımıza dönecektik.
Hayatta uğradığımız bütün güçlükler az çok kafamıza gelen ilk fikirden bir türlü silkinip çıkamayışımız yüzünden değil midir?