Yağmur

Yağmur
@Yagmi
all we are dust in the wind
Hayatımızın bir devrinden sonra başımıza gelen şeylere o kadar hazırlanmış oluyoruz ki, kederimizi kendi içimizde taşır gibi yaşıyoruz.
Reklam
Tecrübe sahibi demek, yıpratılmış olmak, muayyen hudutta ve muayyen fikirlerde donmuş olmak demektir. Bu cins insanlardan bize hiçbir zaman hayır gelmez.
Değişiyorsunuz...asıl memnun olacağınız şey bu...yeni hayat, yeni insan...tekrar doğamayacağınıza göre bundan başka çareniz yoktur.
İnsan talihi bu idi. Hiç kimse yıldız olarak kalamıyordu. Muhakkak hayalimizdeki yerinden inecek,herkese benzeyecekti.
Herkes kendi boşluğunu bir parça duygu ile doldurmak, kendini süslemek istiyor.
Reklam