Yağmur

Yağmur
@Yagmi
all we are dust in the wind
Değişiyorsunuz...asıl memnun olacağınız şey bu...yeni hayat, yeni insan...tekrar doğamayacağınıza göre bundan başka çareniz yoktur.
Reklam
İnsan talihi bu idi. Hiç kimse yıldız olarak kalamıyordu. Muhakkak hayalimizdeki yerinden inecek,herkese benzeyecekti.
Herkes kendi boşluğunu bir parça duygu ile doldurmak, kendini süslemek istiyor.
O geceden sonra, hatta o gece içinde hayatımın mânası değişti. Bu evvela üzerimden bahsettiğim ağırlığın kalkmasıyla başladı. Sonra yavaş yavaş mantığım değişti. Bunlar bir günde olmadı. Hatta çok güçlükle ve adım adım oldu. Hatta çok defa bana rağmen oldu. Fakat oldu.