“…Kedim Mazlum’a iyi bakın. O iyi bir kedidir, huysuzluk yapmaz, fazla bir şey istemez. On iki yıl önce onu sokaklardan, gözleri görmeyen, üstü başı kir ve çamur içinde yavru bir kedi olarak evime almıştım.
“İyi ki varsın yaşlı teyze, sokak kedisi. Sayenizde var olduğumu, insanlığımı hatırladım. Var olasın. Ne güzel bir anlamı var. Günlük hayatta sevdiğim insanlara karşı daha çok kullanmalıyım.”