Yağmur

Yağmur
@Yagmurgy
4/10
Merhabaaa Bu kitabı okurken gerçekçi olmak gerekirse çok sıkıldım ve aylarca bitiremedim çünkü elime aldığımda en fazla 10 sayfa okuyabildim o yüzden ben pek sevemedim. Kitapta herkesin yaşayabileceği çok fazla günlük olay olduğunu düşünüyorum mesela baş karakterimizin okula gidip gelmesi ya da üvey kız kardeşiyle tartışmaları evet üvey kız kardeş çok günlük bir olay değil ama tartışma bir kişiyi sevmeme herkesin başına gelen olaylar aslında kitapta başka olaylar da vardı örneğin baş kahramanımız Pelin'in yaşadığı yerin çok zıddı bir yerde yaşayan sevgilisi Uğur ile tanışması vs ama gerçekten kitap beni çok sıktı ve çok zor ilerledi. PUANIM 4/10 Not:Serinin 2.kitabını okuyorum ama meraktan onu da çok sevdiğim söylenemez...
Renkli Düşler SahnesiMeryem Nart · Ephesus Yayınları · 2017298 okunma