Yağmur

Yağmur
@Yagmurgy
Yağmur böyle güzel yağar mı bir daha,şimdi çıkıp ıslanmazsak?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın en büyük çaresizliği kendi kendini teselli etmek zorunda kaldığı andır. Ama insanın güçlendiği an da odur...
Bazen yürür bazen koşar ama bazen de dizlerimizin üstüne yığılıp kalabiliriz.
Acılarının üzerine güzel anılar eklemek zorundasın İzmir...
Her son Yeni bir Başlangıçtır
Hayatlarımız kolay olmadı. Büyük buhranlar atlattık. Çok engel atladık,çok koştuk, çok yorulduk,çok tükendik. Çok sevdik, çok sevilmedik. Yapayalnız kaldık,yapayalnız bırakıldık. Çok kez bitti dedik,çok kez yeniden başladık.