Kaan.

Ölmeden önce mutlaka okunmalı dediğiniz 3 kitap var mıdır?
Kaan.
Maksim Gorki otobiyografik üçlemesi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgilinize hiç yalan söylediniz mi? Sevgilinizi hiç kıskandınız mı? Yorumlara 😃👇👇
Anket
Kaan.
yalan söyledim ama kıskanmadım. Çok güzel yalan söylerim :)
Umarım bu son 14 gün olur...
Yoğun Covid-19 karantinasındaydım,dün yaptırdığım testim yine pozitif çıktı bakalım bu 14 gün nasıl geçecek ve neler götürecek hayatımdan...
Sağlık
Kaan.
Ben atlattım umarım sen de atlatırsın. Bol bol kafanı dağıtmaya, zor da olsa eğlenceli vakit geçirmeye çalış 💪
Tolkien'in ömrü yetseydi yazacakları The New Shadow adlı kitabın devamı Ağaçların Çağlarını anlatan bir kitap Lambaların Çağını anlatan bir kitap Güneşin 4. çağında olan olayları anlatan bir kitap İluvatar'ı anlatan bir kitap Daha geniş bir Silmarillion Ne yazık ki bizler bu kitapları asla okuyamayacağız
Kaan.
cidden çok yazık. Tolkien kitaplarını okumaya korkuyorum eninde sonunda bitecek diye.