📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Açıkçası aralara sıkıştırdığı ideolojik yansımalar yüzünden verdiği verilere ne derece güvenilir bilmiyorum. Misal 27 mayıs darbesi askeri müdahale diye geçiyor ama 28 şubat kötü bir darbe. ilerleyen sayfalarda 27 mayısa dipnotta darbe demeyi ihmal etmeyeyim deyip küçük bir yerede sıkıştırmış. Sovyet rusya ve çin sanırsın güzellikler ülkesi.Böylesine önemli bir konu sosyalizm güzellemesi yapılmadan anlatılamazmıydı soramadan edemiyorum. Solcu hükümetler farkında olmadan birşeyler imzalamıştır ama günümüz iktidarı herşeyi kötü niyetle ! Hangi inançta görüşten olsanızda en azından adalet gözlüğü ile bakabilmeniz temennisiyle.
Kara KutuSoner Yalçın · Kırmızı Kedi Yayınevi · 20191,744 okunma
-Ben doktorum
-Ben profesörüm...
-Ben sağlık kurulu başkanıyım.
-Ben şu kada bilimsel makale yayımladım.
Kuşkusuz hepsi saygın. Ama...
Birgün aklıma şu soru geldi:
-Ben doktorum, ben profesörüm diyenler nerden biliyor ?
Bu da soru mu demeyiniz.
-Tıp fakültelerinden, bilimsel yayınlardan,konferanslardan diyeceksiniz!
Peki, bu tıp müfredatını kimler hazırladı?
Peki,bu tıp eğitimini dünyaya kim dayattı?
Modern tıp denilince neden sadece bilimsel tıp anlaşılmaya başlandı?
Tamamlayıcı-alternanit tıbbın, şarlatanlık olarak algılanmasını kimler nasıl sağladı? Amaçları neydi ?