Zoru başaran bir ülke,her konuda üstüne düşeni yapan bir millet, sınıfsal ayırım yok,okuma yazma da herkes eşit.parali hastane yok, paralı eğitim yok,liyakat yok...sonuç kültürel doygunluk saygı ve sevgi içinde ki bir mutlu halk ...umarım birgün bizde başarırız...