Doğruyu savunurken asla geri adım atmam.
Değer yargılarımla alay ettirmem.
Bu saaten sonra bu uygulamada yokum. Gerçekten bana faydası dokunan insanlar tanıdım. Onlara teşekkür ederim. Benimde birilerine faydam dokunduysa ne mutlu bana .
Ahmak bir zihniyetle aynı platformda bulunmak benim karakterime saygısızlığımdır.
Anadolu da çok güzel bir söz vardır "it ürür kervan yürür " diye. Bu seferki it değil ama . Kuyruksuz bir hayvan :)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!