**Kitabın 1.baskısında yer alan yorumlardan birkaçı:
"Uzun zamandır bu kadar sürükleyici bir kitap okumamıştım. Bir çırpıda sekiz bölüm bitti. Okurken tüm sahneyi hayal dünyamda canlandırabiliyor ama bir sonraki bölümü kestiremiyorum. Büyük heyecan, yüreğinize sağlık."
Hatice Reyhan Türk / Haziran 2018 Uşak
"95 yaşındaki annem: 'Bu kitap bitmeden ölmem, çok beğendim,' dedi."
Emine Hülya Kara / 4 Haziran 2018 Karşıyaka/İzmir
"Kitabın bir yerinde geçen şu cümle yazarın bakış açısını özetler nitelikte: 'Yani sen şimdi ütopyanın önce kurgusunu yazacak, sonra da onu gerçekleştirmeye mi çalışacaksın?'"
Aytül Örcün / Akhisar Postası Edebiyat Sayfası 11 Ağustos 2018
"Gece karanlığı, gündüz ise aydınlığı seçmez, ama biz hangisini takip edeceğimizi kendimiz belirleriz..."Kader ancak bu kadar güzel anlatılırdı. Felsefi düşünceleri inceden ruhumuza işledin Yarım Adam. Hem bitmesin istiyorum, hem de bir an önce diğer bölümlerini okumak..."
Sevinç Temiz / 17 Temmuz 2018 Ankara