Yasemin Bak

Yasemin Bak
@Yaseminbak
Isterse bütün halk insani islikla asagilasin, o kendini alkislamakla mesgulse ne zarari var bunun?
Sayfa 42·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendinden nefret eden biri bir baskasini sevebilir mi?
Sayfa 27·Kitabı okudu
Hayatin tadi buruksa, o vakit adi hayat olamaz.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Beni benden daha iyi kim ifade edebilir ki?
Sayfa 7·Kitabı okudu
Insan önce kendisi yasamayi ögrenmeli, ondan sonra baskalarini kinamaya kalkismalidir!
Sayfa 105·Kitabı okudu