DuruBilge

DuruBilge
Hala Açlık Oyunları'nı atlatamadı Sadece...arenada kendim olarak ölmek istiyorum. ~Peeta (aslında hepimiz)
@YazarDB·
·
sabitlendi
Fotoğrafın kalitesizliğini affedin lütfen. Hatıra olsun diye paylaşmak istedim. Perşembe günü Harry Potter filmlerinin müziklerinin çalındığı bir konsere gittim. İlkokuldan beri Harry Potter hayranıyım bu konserin benzerini Mösyö Taha'nın kanalında izlerken hep bir gün gitmenin hayalini kurmuştum. İLKOKULDAKİ DURU ÇILDIRIRDI. Şuan ki Duru'nun da çıldırmadığını söylemek yalan olur.
Reklam
Acıyla yazacağım
Ve kalbim acıdığında  Hep biraz daha iyi yazacağım Kelimeler daha kafiyeli gelecek kulağıma Akşamlar daha karanlık Yanan mum ruhumu aydınlatmaya yetmeyecek Kalbim kağıda döküldüğünde Kağıt bir duaya dönüşecek Cennet bana çok uzak  Ama cümleler kefaretim olacak  Kalbim parçalara bölündüğünde Gözler kırıkları görmediğinde  Hep biraz daha iyi yazacağım Dizeler ruhumdan akan kanlar Her sözcük yaramı kanatan darbeler Ruhumu yok eden  Şiirimi var ediyor Ruhum can çekişirken  Yazarak mezarını kazacağım Ölümden sonra yaşam var Çünkü ruhum zaten yaşamadı Ama son sözlerini son fermanını yazacağım Acısını yaşatacağım Gülümsemem düştüğünde  Gözyaşlarım döküldüğünde Artık geriye umut kalmadığında  Ben kendime döneceğim Geriye kalan tek gerçeğe  Acılarım beni ele geçirdiğinde  Hep biraz daha iyi yazacağım

DuruBilge

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
2026 17. kitabı
Yaşar Kemal
8.7/10 · 14,1bin okunma