Hayat bir film şerididir; bazen kopuk kopuk, çoğu zaman anlık ve en önemlisi de kısadır hem de çok kısa. Siyah beyazdır o film şeridi, dümdüz monoton. Ve en acı verici kısım da nedir biliyor musunuz? Siz filmin sonuna geldiğinizde o filmi tekrar izlersiniz. Gerek pişmanlıklarınızı, gerek iyi kilerinizi, gerek de mutluluklarınızı... Bu yüzden yapılacak şey şudur pişman olacağınız şeyler yapmamak, iyi ki diyebileceğimiz şeyleri arttırmak ve kendiniz için mutluluğun sırrını çözmek. Yoksa ne bu film biter ne de tekrar izlenir. Vesselam...