"İnsan bazen güzel şeylerin gelmesini beklemek yerine ona gitmelidir. Oturduğumuz yerden bir şeyleri istemek ve buna rağmen dönüt olmuyor diye isyan etmek çok da akıl kârı değil."
Farketmek zordur beni göstermem kendimi
Kalbinden giriveririm içeri
Her an heyecan olurum ben
Küllerim ateş oluverir
Alevleri sana da hayat verir
Harun Kolçak' İstersen
🤍✨️
"Çiçeği seversiniz, onu budarsınız, sularsınız ama sanır ki topraktadır tüm marifet, es geçersiniz. Yapraklarını okşarsınız ama güneşe döner yüzünü ve sadece ona açar, ta ki siz ona ilgi gösterene dek... Ama yine de seversiniz işte çünkü çiçekler açmak içindir her ne kadar bir gün solacağını bilsek bile."