" İnsanın bir tutamağı olmalı. Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz.Tutunacak bir şey olmadı mı insan yuvarlanır. Kimi zenginliğine tutunur,kimi işine, sanatına. Herkes kendi tutamağının en iyi ,en yüksek olduğuna inanır .
Ben tek tutamağı arıyorum : Gerçek sevgiyi! "