mhmt38

mhmt38
@Yelkovan3
sende baştan olmak üzere sonlanacaksın Trilyon da olsan harcanacaksın... Nasıl oluyor? vakit bir türlü geçmezken yıllar hayatlar geçiyor...

mhmt38

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
Beğendi
·
2023 4. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,4bin okunma
Reklam
şiire dair. bence şiir.
Herkes biraz tanımladı şiiri işte sıra bende. yağmurlu bir pazar sabahı tıkılmışken dört duvara tamda zamanı değil mi. Şiir hele ki yazılma amacı aşksa bir çocuğun kulağına dayadığı deniz kabuğundan duyduğu deniz sesi gibi, kanlar içinde bir kalbi alıp ellerine ve dayayıp kulağına dinlemek gibidir içinde ki deryanın kayaya vuran dalgalarını. Rüzgarlı havada kıyıları döven dalgalar bazen top atsan kımıldamaz olur. ama hep orda bekler saatini ve çıkar olmadık bir anda bazen kağıda bazen dile bazen de hiç olmayacak birinin hiç okumadığı bir kitabın arasına saklanır kalır. Kulda varsa Rabbinden bir eser bir yansıma ve Rab nasıl dokumussa ilmek ilmek Yüce Kitabı kulun da dua sıdır şiir. Olmasını istediğini yazar olanı yazar gibi görünürken aslında. Her şiir bir yakarıştır kısaca. Temennim odur ki dünyaya gözlerini yeni açmış her bebeğin merhametli bir ailesi olmasını nasıl istiyorsam yazılan her şiirinde değerini bilecek ellerde ve en azından ara da bir kalbi sızlayan insanların yüreklerinde olsun isterim çünkü şiir de o yeni doğan bebek gibi günahsız ve suçsuzdur.
Felsefe
O GÜNDEN SONRA HİÇ AĞLAMADIM...
öyle bir uçurum ki ucunda olduğum ; ses bile gelmiyor boğazımdan düşen kayalardan, nefes almaya bile korkuyorum öyle bir uçurum işte, ha düştüm ha düşeceğim o kadar ucundayım, düşmek mi o en son üzüleceğim şey, kimse bilmeyecek düştüğümü, kör kütük sarhoş bir gece, alabildiğine yobaz bir memlekette, kayan küçük bir yıldız gibi, kimse görmeyecek, sen dahil, siz bile... M.Y.
Duygu ve Düşünce