Aşırı güzel bence kadınları hor görenlerin eline bu kitap verilmeli kesinlikle okuyun çok beğendim Ayça'yı tebrik ederim çok güzel bir kitap yazmış 2. Kitabı okumak için sabırsızlanıyorum
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çoğu kişi beğenmemiş bence fena değil katili çok zor tahmin edilen bir kitap hasassaniz okumanızı çok tavsiye etmiyorum rahatsız olabilirsiniz ama rahatsız olmasanız okuyabilirsiniz
Fena değildi okunabilirdi çok sarıyordu efenin ve minenin mesleğini duyunca okumakta tereddüt ettim fakat güzeldi alabilirsiniz bu benim fikrim ama 2. Kitap aşırı sıkıcıydı sadece