Karakterlere baglanırsaniz ağlama ihtimalinin artar çoğu kişi ağlamış tek ben ağlamadım sadece üzüldüm ama okuyunnn kesinliklee harikaa gerçekten çok beğendim SPOİ vermek istemiyorum bu yüzden çok yazamadim
Aslında kitabın başlarında insanların neden 2. Kitaba gerek olmadığını anlamıyordum kitap bittiğinde anladım kitap çok sıkıcı ve mine herşeyi duygusala bağlıyor