Kitap gerçekten harikaydı; hem ağladım hem güldüm. Özellikle 1. kitabın sonu çok heyecanlıydı. Kitabı hemen sipariş ettim ve 3-4 hafta, belki de daha fazla bekledim. Sonunda geldi ve şimdi ara sıra kitaba bakıyorum. Okurken nelere güldüğümü, nelere ağladığımı, nelere üzüldüğümü hatırlıyorum. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.