Insanlar şehir gibiydi.bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdinjz.Sevmediğiniz yanları, bir kaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi.
9 kişi 9 hayat kime üzüleceğimi bilemedim.
Kimin suçlu oldugunu da bilemedim🥺
Bu hikayede en çok Nurten'e içim yandı.
Kitabı bitirdim , ama hala bitmemiş gibi.🥺