Begüm G.

Begüm G.
@Yerdeay
O uyanış ki benim en derin düşümdür.
Sık sık yorgun düşer, inancımı ve cesaretimi kaybederim. Ama inanıyorum ki söz konusu durumlarla savaşılmaması, tersine insanın kendini onların eline bırakması, bazen ağlayıp bazen boş kafayla pineklemesi gerekir. O vakit görülür ki arada geçen zaman içinde insanın ruhu hep zinde kalmış, içinde bir şey yine de ileri gitmiştir.
Sayfa 10·Kitabı okudu
1K
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Begüm G.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2025 34. kitabı

Begüm G.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·248 syf.·
2025 30. kitabı
Michael Foley
8/10 · 359 okunma