Sık sık yorgun düşer, inancımı ve cesaretimi kaybederim. Ama inanıyorum ki söz konusu durumlarla savaşılmaması, tersine insanın kendini onların eline bırakması, bazen ağlayıp bazen boş kafayla pineklemesi gerekir. O vakit görülür ki arada geçen zaman içinde insanın ruhu hep zinde kalmış, içinde bir şey yine de ileri gitmiştir.