"Eğer içimizden bir insanı aşşağılıyorsanız aşşağılanacak insan yoktur,bunu boylece bilin.Eğer bir insan için kötülük düşünüyorsaniz, kötü düşünülecek insan bu dünyaya gelmemiştir,bunu boylece bilin.Dünyada kötülük yoktur.Kötülük uydurmadır.Dunyada iki türlü iyilik vardır.Işıktan bir değnek alın elinize, uzun bir değnek...Değneğin bir ucu çok parıltılı,bir ucu daha az parıltılı.İste iyilikle kötülük arasındaki fark bu kadardır.Bunu böylece bilesiniz."
"Dünyada her şey var.Agaç,kuş,toprak, türlü kokular,nimetler...Toprak bereketli,toprakta yüz bin,bir milyon doğurganlık.. Akla hayale sığmaz.Sular, yıldızlar... Hepsi de insan için yaratılmıştır."