Yeşim

Yeşim
@Yesim_0zn
Sessizliğin geçidine umutlar ekmek isterdim...
Kim bilir... Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak tekrar karşılaşırız ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne kadar hatırlatsan kendini boş. Sensiz de seni sevebiliyorum. ~Özdemir Asaf
İnsan kalbine hakim olamayınca kalbindekine mahkum oluyormuş
Kör birine lamba ne kadar gereksizse, anlamak istemeyene söylenen söz de o kadar gereksizdir. Çünkü bazı insanlar anlamak için değil, cevap vermek için dinler.
Bu benim ilk çok üzülüşüm değil ama ilk defa nasıl geçeceğini hiç bilmiyorum.