Yeşim

@Yesim_3·
·
sabitlendi
"Çi gas wate bigerim, Ew gas bê wate dibe jiyan."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç kimsenin hiç bir şeyi yanlışlıkla Yapmadığını, Yaşamın; "Göze almak ve gözden çıkarmakla" ilgili bir hikaye olduğunu kabul ettikten sonra sahici hikayen başlıyor.
Ben sanıyordum... Sanıyordum ki, ben de senin dünyanın bir parçasıyım.
Tek bir birey herhangi bir kavramdan daha güçlüdür her zaman. Fakat kendisine inanmalı, iradesine sahip çıkmalıdır.
Sayfa 13
Bir kokunun peşinden gitmek. Bir an da olsa geçmişte yaşadığın o günün, o anın hissettirdiğini hissetmek içinde. Kalbin öyle çarpar, gözler o anki gibi bakar.bu an bir andır işte. Ama güzel hissettirir.