Yeşim

Bazen ne yaparsan yap olmaz. Belki de zamanı gelmemiştir. Sen bütün hazırlıkları da yapsan, zamanı gelmeyince çiçek açmaz, güneş doğmaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kabullenmek huzurun en büyük anahtarıdır, fark edebilenler için...
"Sıkıntı, insan olmanın meslek hastalığıdır."
"Beni sev ya da benden nefret et, ikisi de benim yararıma. Seversen hep kalbinde, nefret edersen hep aklında olurum."
Hepmiz biraz yaralıyız, sanırım insan olmanın doğasında var yaralı olmak.