YEŞİM

YEŞİM
@Yesim_kc
Can benim, düş benim Ellere nesi?
Susamıştır tebessümün seyrine Saçları hiçbir gün okşanmamıştır Bir ihtilal kadar yalnız Ah, Vefanız kadar yanlış Mümkünse Farz edin yaşamamıştır. 
Sayfa 166
Reklam
Dünyanın kuralı böyleydi, geç anlamıştım: Kimileri neşeyle gülüp eğlenir, kimileri de hayallerinin bedelini öderdi.
Sayfa 164
“Çünkü insan bazen ülkesine de ağlar !”
Sayfa 131
Gerçek hayattansa kitaplardaki dünyada yaşamak bana daha güzel geliyordu. Kitaplar yalnızlar içindi çünkü. Dışarıdaki gerçek hayat onları avutamadığı için okuyordu insanlar.
Sayfa 109
Bazı insanlar vardır; istemeden sizi hikâyelerine, yaralarına , geçmişlerinden kalan boşluklara ortak ederler.
Sayfa 107
Reklam