YEŞİM

YEŞİM
@Yesim_kc
Can benim, düş benim Ellere nesi?
Bir âşık susuyorsa,artık konuşmuyorsa , içini kapatıyorsa, ruhu kendi içine gömülmüşse, yalnızca biz değil, ona inanan yanlarımız da yavaş yavaş ölüyordu.
Sayfa 32
Reklam
Bazı insanlar diğerleri gibi çabuk toparlanamıyordu. Bazı insanlar biten bir aşktan sonra sütten kesilmiş bir çocuğa dönüyordu ve dünya onları doyurmaya yetmiyordu.
… ben, odalarda resmi asılıyormuş gibi duran herkesin yanlış okuduğu bir şarkıydım hep sonunda gördüm, hep bir yere koşuyormuşum…
Sayfa 32