Yeşim

Yeşim
@Yesimcn
Öğretmen
İstanbul
6 Mart
2605 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Her şey suskun ve kötü niyetliydi…
Sayfa 27·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her şey insanın üstüne üstüne geliyordu…
Sayfa 26·Kitabı okudu
İçini tarifsiz bir dermansızlık kaplamıştı; ne intikam ateşi ne de öfke vardı artık, tek hissettiği dermansızlık, tarifsiz dermansızlıktı…
Sayfa 26·Kitabı okudu
Oysa kadının bedenini sonunda bir nöbet gibi yarıp çıkan şey, içinde esir gibi tuttuğu ağlamaydı yalnızca.
Sayfa 25·Kitabı okudu
O an içinde bir şeyler öldü.
Sayfa 25·Kitabı okudu