Yeşim

Yeşim
@Yesimcn
Öğretmen
İstanbul
6 Mart
2605 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
@Yesimcn·
·
sabitlendi
Seninle aramızdaki yakınlaşmanın bir hududu, bir sonu olmamasını ne kadar isterdim. Beni asıl, bu ümidin boşa çıkması üzüyor…
Sayfa 120·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun… Karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun. 
Sayfa 19·Kitabı okudu
Onu bir kez daha hüsrana uğratmak istemiyordum.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Yalnızca bir günah vardır, tek bir günah. O da hırsızlıktır. Onun dışındaki bütün günahlar, hırsızlığın bir çeşitlemesidir.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Çabucak uçup giden, güzel bir an yaşamıştık… bense bir aptal gibi harcamıştım onu.
Sayfa 19·Kitabı okudu