Herkesin yürüme biçimi, seçimi ne kadar yolu, ne kadar zamanda kat edeceği kendisi ile Yaradan arasındadır. O seçimi bize bırakmış, o sabır ediyor da biz kimiz birbirimize ya da kendimize sabretmeyeceğiz? 
Her şey bir yere bağlanıyor aslında, boşu boşuna diye bir şey yok. Olan hiçbir şey lüzumsuz değil, en olmaması gereken dediğin bile senin kendi hatalı inançlarını sana göstermek için oluşan bir sonuç aslında.