Sessizlik acıdır. Ama çıkış yolu olan bir acıdır. Konuşamadığımız
zaman, yazabiliriz. Yazamıyorsak, okuyabiliriz. Okuya-
mıyorsak, dinleyebiliriz. Sözcükler birer tohumdur. Dil
yaşama dönebilmenin yollanından biridir. Bazense sahip olduğumuz en hayati rahatlatıcı unsurdur.