"... Çok dayak yedim eşimden. Sudan bir sebep bulurdu döverdi beni. Hep sinirlenirdi. Dayak çok kötü bir şey. Evini terk de edemiyorsun. Çünkü para yok, pul yok. Sokaklarda kalırsın. Mecbur yemek zorunda kaldım dayağı... Kadınların şiddet görmemesi için çalışmaları gerekir."(73 yaşında- Okuryazar değil.)