..Zaman tek bir kelime,ama tek bir şekilde yaşanmıyor işte. "Zaman" başka,"vakit" baska, "an" başka, "dem" başka, "dehr"baska. Halbuki biz unutuyoruz bu ayrımaları.
"Sırrını bir billur kadeh,kırılmasın diye yüreğimde taşıyorum. Sırrın nazenin bir mum alevi,sırf yanmaya devam etsin diye karanlığı gündüze yeğliyorum.Kimse bilmiyor, bilmesi gerekmiyor.Hem kim ne anlar? Ateş bu,hep düştüğü yeri yakar."
İnsan ki eşrefi mahlukattır, içindeki semavi özü keşfetmekle yükümlüdür. Çıkacaksın yollara,kendine doğru git gidebildiğin kadar. Keşif boynumuzun borcudur. Kendimizi keşfetmek,aşkı keşfetmek, dünyayı kesfetmek ötekini keşfetmek...