Beni kıyamet kopmasiyla çaysız kalmam arasında bir seçim yapmak zorunda bıraksalar, dünya yıkılsa umrumda olmayacağını, ama çaydan vazgeçmeyecegimi haykırırdım.
Bakın, yağmur yağarken saray yerine bir tavuk kümesi görsem, ıslanmamak için belki kümese girerim. Fakat kümes beni yağmurdan korudu diye, şükran borcumu ödemek için kümese saray gözüyle bakamam. Bana gülecek, hatta böyle bir durumda sarayla kümes arasında fark olmadığını söyleyeceksiniz. Evet, hayatta TEK GAYEMİZ ISLANMAMAK OLSAYDI, dediğiniz doğruydu diye cevap veririm ben de.