Zor zamanlar yaşadıklarında," Allah neden bana kızgın?", kolay zamanlarda ise " Elhamdülillah. Her şey çok güzel, Allah benden razı. " diyor bazılarımız. Halbuki bu dünyada yaşadıklarımız, Allah ' in kulundan razı olup olmadığının belirtisi değildir. Müslümanın düşünce yapısı böyle değildir.