Çok sevilen ve okuyan herkeste iz bırakan kitaplardan Şeker Portakalı elimizde 2 tane var. Sırayla, okumak isteyen herkesin okumasını sağlayabilir miyiz sizce? Okumuş olsanız dahi etkinlikle tekrar okuyabilirsiniz. İlk yorum yazanın 1. numara olacağı bir sıralamaya alıp yorum yazan herkese ulaşmasını sağlamaya çalışacağım.
Nasıl mı? Şu an kitaplarımız okundu ve gönderecek arkadaşlarda yeni okuyucularını bekliyor. Bu iletiyi ilk yorum yazan arkadaş 1 numara olucak ve kitabımız ilk o kişiye gönderilecek. O arkadaş kitabı okuyup 2 numaralı arkadaşa, o da 3 numaraya. (2 adet kitabımız olduğu için sıralama 1 2 ve 3 4 şeklinde daha hızlı ilerliycek). Böyle böyle aynı kitap onlarca kişinin elinden geçip okunmuş olucak ve yıl sonuna kadar kaç kişiye ulaşacak acaba :) bir de not defteri gelicek kitapla beraber. Kitapla ilgili duygularınızı ya da düşüncelerinizi yazabilirsiniz ve sizden önceki kitabı okuyan arkadaşların duygularına da ortak olabilirsiniz.
Bu etkinliğe katılmak isteyen arkadaşları yoruma bekliyorum :))
1 - #39903224
2 - #43566629
3 - #49220715
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok sevilen ve okuyan herkeste iz bırakan kitaplardan Şeker Portakalı elimizde 2 tane var. Sırayla, okumak isteyen herkesin okumasını sağlayabilir miyiz sizce? Okumuş olsanız dahi etkinlikle tekrar okuyabilirsiniz. İlk yorum yazanın 1. numara olacağı bir sıralamaya alıp yorum yazan herkese ulaşmasını sağlamaya çalışacağım.
Nasıl mı? Şu an kitaplarımız okundu ve gönderecek arkadaşlarda yeni okuyucularını bekliyor. Bu iletiyi ilk yorum yazan arkadaş 1 numara olucak ve kitabımız ilk o kişiye gönderilecek. O arkadaş kitabı okuyup 2 numaralı arkadaşa, o da 3 numaraya. (2 adet kitabımız olduğu için sıralama 1 2 ve 3 4 şeklinde daha hızlı ilerliycek). Böyle böyle aynı kitap onlarca kişinin elinden geçip okunmuş olucak ve yıl sonuna kadar kaç kişiye ulaşacak acaba :) bir de not defteri gelicek kitapla beraber. Kitapla ilgili duygularınızı ya da düşüncelerinizi yazabilirsiniz ve sizden önceki kitabı okuyan arkadaşların duygularına da ortak olabilirsiniz.
Bu etkinliğe katılmak isteyen arkadaşları yoruma bekliyorum :))
1 - #39903224
2 - #43566629
3 - #49220715
İnsan!
Allah kulunu yaratırken bir avuc toprak sudan yaratmış ..
Yunus Emre'nin dediği gibi “Bir avuç toprak, biraz da suyum ben. Neyimle övüneyim, işte buyum ben.” keşke herkes senin gibi diyebilse demek geliyor içimden yunus emrenin dizelerini okurken !
Ve yine Hz.İmam Ali derki hiç bir şey insan kadar yükselip insan kadar alçalamaz …
Bu söze sonuna kadar katılıyorum !
Doğru dersin pirim etten kemikten olan insan bir avuc toprak bir avuc su ıle yoğrulan insan istediği zaman alcalıp istediği kadar yükselebiliyor .İnsan olmak erdemliktir insan olmanın erdemliğini taşıyabilen çok nadir demek istiyorum ..
İnsanlar o kadar alcalmış ki vicdanları körelmiş ki insan insan dediğine zulum eder olmus…
Hayatın gecim şartları mı insanları bu noktada körleştirdi insan olmaktan diyede düşünmüyor değilim fakat bir cevap bulamamak da belirsizleştiriyor düşüncelerimi…
İnsan kadar zalim varmı diyor içimdeki ses yine içimdeki ses insan oğlu kadar insan varmı diyor çelişkiler içinde sorular cevaplar halinde !
Ekiden dostluk vardı ölümüne sen dur sana gelen kurşunun önüne ben giderim ben ölürüm hesabı şimdi kim ölmüş kim kalmış belli değil…Birinin ekmeği olmasa cat kapı cekinmeden calar kapısını isterdi ekmeğim yetmedi senden alayımda ben yapınca veririm denilirdi şimdi kimse acmısın tokmusun diye sormuyor yettimi yetmedimi umurunda değil komşusu acken tok yatan misali …Düğünler dernekler dostla olurdu insan gözü kapalı dosttuna anahtarını teslim ederdi aklına tek bir soru gelmeden kız cocuklarını gözü kapalı teslim eder di bir işi cıktığında …
Annesi evde değilken okuldan gelen öğrenci komsunun kapısını calar hiç tereddüt etmeden güvenle kalırdı annesi gelene dek peki günümüzde cocuğunu bırakabilceği bir ev yada aile kaldı mı ?bırakın evini cocuğunu anahtarını teslim etmeyi insanların