İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım, oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş. Seven insan Tanrı'nın, Tanrı da onun içindedir, çünkü tanrı sevgidir.
Kitabın ilk 100 sayfasında baya karışık gelmişti keşke başlamasaydım dedim kendime ama ortalara doğru gittikçe akıcı gelmeye başladı. Kitap hem bilimkurgu hem macera yapısıyla oldukça güzel bir kitap. İlk 100 sayfayı geçtikten sonra nasıl bittiğini anlamayacaksınız bile ve en sonda keşke bitmeseydi diyeceğiniz bir kitap. Okuduğum en güzel kitaplardan biri diyebilirim ve herkese tavsiye ederim :).
OlasılıksızAdam Fawer · April Yayıncılık · 202398,5bin okunma