Kaya

Kaya
@Yldz_k
Bahriyeli
Bazı insanların içindeki kötülüğün sınırı yoktur .
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölecek durumda olsak bile iyiyim deriz , kabaca buna yiğitliğe bok sürdürmemek denir, olayları böyle mantıksızca tersine çevirmek yalnızca insan türüne özgüdür.
Utanç makul bir duyguydu
Alıntı
Gözün gördüğünü ne kalbin ne beynin inkâr edebilir
Zaman geçtikçe, birlikte yaşarken ve genetik değişimler olurken, vicdanımızı giderek damarlarımızda dolaşan kanın rengine ve gözyaşlarımızın tuzuna buladık, bu da yetmiyormuş gibi, gözlerimizi içimizi gören bir aynaya dönüştürdük, sonuçta gözlerimiz, ağzımızla inkâr etmeye çalıştığımız şeyleri çoğu zaman hiç çekincesiz gözler önüne serer hale geldi.
Alıntı
Ama artık acıdan kaçıyordu…