Osman

Osman
@Ylmzosman
Karanlıktan korkuyorum patron, lütfen ışığı kapatma.
Hayatımla oynuyorum. Fakat bana acıyın, çünkü oyunlara ihtiyacım var. Ne var ki hiç birşeyin sonunu getiremiyorum, oyunlarım hep yarım kalıyor, fakat sizi sonuna kadar seviyorum.
Reklam
Ne içindeyiz zamanın , ne de tam dışında; ya da tam bunun gibi bir şey işte.
"Gitme, dememle kalsan ne olur? Gönlün çoktan yola çıkmış bir kere…"
Umutsuzluğum dahi tükendi. Sanki kalbimin pes etmişliği bedenime yansıyor çünkü hereket edemiyorum.
Sayfa 201